Påmeldinger fra hjemmesiden

Hei alle, takk for kjempegod øving i går! Tror alle synes det er framifrå å synge sammen igjen, det gir motivasjon og glede!

Nå som vi har besluttet å gå for jubileumskonsertene som planlagt, er det viktig at vi får oversikt over om vi vil ha tilstrekkelig deltakelse i alle stemmegrupper, både på konsertene den 30.10. og på seminaret helgen før. Som nevnt på øvelsene, vil påmeldinger nå skje på hjemmesiden, og vi slutter å bruke det eksterne systemet inviter.no.  Å melde seg på via hjemmesiden er like enkelt, du gjør følgende:

Logg deg inn på hjemmesiden singairs.no med brukernavnet ditt (ref mail av 02.02.21 fra Eli, mail av 08.09.21 til dere to nye). Husker du det ikke, eller du ikke finner igjen mailen, ta kontakt med Eli. Passordet er Singairs1990.

Trykk på siden Medlemmer, og velg deretter Påmeldinger. Der finner du et skjema som viser de arrangementer vi ønsker påmelding på (pr nå er disse 2-dagers korseminar 23-24 oktober (lagt inn som 2 separate dager) samt jubileumskonsertene 30. oktober kl 15 og 18). Trykk på Svar til venstre for hvert arrangement, og trykk for Ja eller Nei, samt Lagre. Gjør du feil, og har behov for å endre din tilbakemelding, trykk på Endre (som vil være det som står i venstrekolonnen når du først har avgitt et svar). Når det gjelder seminaret, skriv i kommentarfeltet om du ønsker overnatting og middag lørdag kveld.

Vi håper du kan melde deg på snarest, da vi må melde antall tilbake til hotellet innen kort tid. Seminaret vil foregå på Scandic Asker hotell, som ligger midt i Asker sentrum. Se mer detaljert info inklusive priser under arrangementet i kalenderoversikten (på Hjem-siden når du er innlogget). Som Jan nevnte i går kveld, vil koret sponse en del av kostnaden pr kormedlem, slik at prisen per pers blir kr 1900 for hele seminaret. Dagpakke vil koste kr 530 per pers per dag. Totalkostnaden vil bli betalt samlet fra korkassa til hotellet, deretter betaler hver enkelt deltaker sin kostnad inn til korets konto innen slutten av oktober.

I Påmeldinger vil du også kunne se hvilke andre som har meldt seg på eller meldt avbud, og det er gledelig å se at mange allerede har funnet veien inn til påmeldingsskjemaet! 🙂 Det ligger altså mer informasjon om arrangementene i Kalender enn det gjør i påmeldingsskjemaet, og mer info vil komme. Nå gjelder først og fremst at dere melder dere på slik at vi får oversikt og kan følge oss trygge på at vi blir et godt og sangbart kor!

Ta kontakt hvis du får problemer av ett eller annet slag i påmeldingen!

Styret
v/Eli